Telefónica em rebenta. Aquest cap de setmana he estat sense internet i, la veritat, ho trobava a faltar: sobretot perquè tenia un exàmen avui i podia haver necessitat mirar informació per internet, a més de accedir al correu, etc.
Us ho explico amb més detall : la línia física i de veu està a càrrec de Telefónica, i l'adsl a càrrec de ya.com. Dijous teniem una avaria a la línia de veu, però l'adsl funcionava correctament. Truquem dijous tarda i el divendres pel matí ens arreglen la línia de veu però apaguen l'adsl...
Collons! Si l'adsl no és de Telefónica: perquè el toquen? El mateix divendres vaig trucar a ya.com per a que arregléssin el problema i em van dir que el tindrien en 24/48 hores resolt. Doncs fins avui, un cop he fet l'exàmen no he tornat a tenir adsl.
El més fort de tot és que quan Telefónica va arreglar la línia, van trucar per a comunicar-nos-ho i ens van dir que ens havien apagat l'adsl, però que si volíem podien tornar-lo a activar (i ara ve el més fort) si canviem el contracte amb ells!!
Conclusions:
- Telefónica són uns rastreros
- El servei d'atenció al client de ya.com m'ha sorprès molt positivament
- Valoro més poder tenir accés a internet i als correus.
- Si hagués tingut adsl, probablement, no hagués acabat la pràctica que havia d'entregar avui
- ... i com que la he acabat i la portava per la mà: he tret un 9!!!
Postdata: ho sento... no m'he pogut resistir!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada