dimarts, 29 d’abril del 2008

Festes

Festes són sempre moments d'alegria.

Aquesta setmana passada n'hem tingut dues i d'arrels ben diferents.

La primera és Sant Jordi, a dia 23 d'Abril i d'arrel catalana. Anava a posar una foto de Barcelona amb parades de roses i llibres, però no ho faré: sis dies més tard encara estic saturat de llibres i roses. Quina enveja sana per a tots aquells que tenen una estimada a qui regalar una rosa! Parlo de les de físiques, no les virtuals que envies per mail, i no pas de les roses que regales a la família :) No recordo cap Sant Jordi especial, suposo que el motiu és perquè fa molts anys que tampoc ha passat res especial.

La segona data és la fira d'Abril i d'arrel andalusa. A qui li agraden les sevillanes, la música i l'estil andalús aquest és el seu lloc; en el meu cas m'agrada la gastronomia i la companyia de la meva gent :)

En qualsevol dels dos casos anteriors, si us fixeu bé, la millor part és compartir aquesta festa amb la gent que t'estima. És curiós :)

Festes són sempre moments per a compartir.

1 comentari:

Oli ha dit...

Feia un temps, un amic meu i gran persona va dir "Qué difícil és trobar persones elegants! qué fàcil és gaudir de la seva companyia! i tenia molta raó. Compartir significa moltes coses: viure moments màgics, rialles, sentiments, una vida... Pero no tothom és capaç de disfrutar de la companyia que la vida li pot brindar, s'ha de saber. Disfrutar la vida i disfrutar-la amb els altres que més ens estimem: amics, parelles,família... És important estar bé amb un mateix per a poder-ho estar amb els altres.

També sé el que significa trobar-se sol, no tenir al costat aquella persona especial quan ho necessites, crema l'ànima, fa mal, sents que no ets res dins d'aquesta immensitat d'univers. No obstant tinc el carinyo de persones que estimo i sé que m'estimen i són allà, per això val la pena lluitar.

Per últim vull dir, que encara que et conec poquet, t'aprecio molt i no considero justa l'etiqueta de perdedor nat, no ets un perdedor nat, ets un guanyador, un guanyador de la vida que sempre lluita pel que vol i sempre està allà quan se'l necessita. Continua així i no canviïs mai